• Почему Yapı Kredi Bank Azerbaijan?

     

    Две коренные структуры сектора Кочбанк и Yapı Kredi, долгие годы оказывающие поддержку развитию реального сектора представляемыми услугами, действующие с мыслью, что и они смогут развиться с развитием нашей страны, теперь объединив силы и инвестиции для общей цели собираются осуществить ещё большие дела.

     

    Мы уверены, что это объединение сильно повлияет на экономику Азербайджана и что самое главное создаст много новых возможностей для финансового сектора и сотрудников. Мы верим, что самым главным ресурсом которое мы имеем является человеческая сила, и мы поставили перед собой цель удовлетворить все потребности наших клиентов в сфере финансовых услуг. 

    Нашей структурой имеющей сильных акционеров, принципом предоставления услуг по международным стандартам и верой в человеческие ресурсы мы верим, что как команда достигнем более высоких и новых вершин, мы уверенно движемся по этому пути. 

    С целью сделать наши услуги более плодотворными, креативными, стать первым выбором наших клиентов и работников, мы думаем, что единственным путём является вложение в человеческие ресурсы. 

    Мы верим, что мы больше семья, чем организация и мы знаем, что каждая возможность, созданная с понятием открытого отношения и прозрачного управления, каждая предлагаемая мысль продвигает нас ещё на один шаг вперёд. 

    Потому что тайной нашего успеха и достижений является любовь и уважение которое мы чувствуем к нашим сотрудникам и наше продвижение по одному и тому же пути взявшись за руки как команда.

     

    Хотите построить свою карьеру в нашем Банке, отправьте свое резюме на адрес электронной почты hr@yapikredi.com.az

Вакансии

  • Hüquqşünas
  • Proseslərin idarəedilməsi  üzrə əməkdaş
  • Daxili Audit üzrə köməkçi / mütəxəssis / baş mütəxəssis
  • .NET Developer
  • Müxbir Bankçılıq və Fondların İdarəolunması Departamenti üzrə mütəxəssis

    Tələblər:

     

    • İqtisadiyyat, Maliyyə, Mühəndislik, Mühasibat fakultələri üzrə ali təhsil.
    • Mükəmməl dərəcədə ingilis dili biliyi (müvafiq hesabatların ingilis dilində hazırlanması üçün) həmçinin Türk ve Rus dili bilikləri
    • Excel, Powerpoint, Access, Word ofis proqramları biliyi;
    • Tercihan Müxbir Bankçılıq və Fondların İdarəolunması üzrə bank sahəsində ən azı 1-3 il iş təcrübəsı.

     

    Əsas iş funksiyaları:

     

    • Bankın öz müştəriləri və digər banklar ilə konvertasiya əməliyyatlarının aparılması; Daxili və xarici pul bazarında əməliyyatlar
    • Müxbir banklarla əlaqələr ve Müxbir hesablara nəzarət, yerli və xarici Banklarda yeni hesabların açılması;
    • Qiymətli kağızlar üzrə əməliyyatlara, əsas və kupon ödəmələrinə nəzarət;
    • Müvafiq qurumlara hesabatların hazırlanıb göndərilməsi; Rəhbərlik tərəfindən tələb edilən digər hesabatların hazırlanması
    • Banklara ve maliyyə qurumlarina limit açılması üçün kredit təkliflərinin hazırlanması
    • Beynəlxalq ticarəti əməliyyatlarının (Qarantiya, Akkreditiv) icra edilmesi.


    Email: hr@yapikredi.com.az

  • Kart Ödəniş Sistemləri üzrə əməkdaş

    Vəzifəyə olan tələblər:

     

    • Ali təhsil,
    • Yaxşı dərəcədə İngilis və Rus dillərində danışa bilən,
    • MS Office proqramlarına hakim,
    • Analiz etmə bacarığı inkişaf etmiş, yaradıcı, strateji həll təklifləri və fikirlər qarşı tərəfə aydın çatdıra bilən,
    • Təsirli ünsiyyət və problem həll etmə bacarıqlarına sahib,
    • Təşəbbüs istifadə etmə,
    • Yüksək peşəkarlıq və stressə davamlılıq.


    Funksional Öhdəliklər:


    • Ödəniş kartları sahəsində ən az 1 il iş təcrübəsinə sahib olmaq;
    • Ödəniş sistemlərinin qayda və tariflərinə hakim olmaq, onlarla danışıq və yazışmaların aparılması, müvafiq hesabatların təqdim edilməsini təmin etmək;
    • Mərkəzi Bank və Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının müvafiq qayda və tələblərinə hakim olmaq;
    • POS-terminal sahəsinin inkişafı üzrə təsərrüfat subyektləri ilə işlərin koordinasiyasını həyata keçirmək;
    • Ödəniş kartları sahəsi üzrə rəqabəti və dünyada gedən tendensiyaları yaxından təhlil etmək;
    • Ödəniş kartları və POS-terminal məhsullarının inkişafı ilə bağlı təkliflər vermək, ödəniş sistemləri və müvafiq departamentlərlə birgə layihələr həyata keçirmək;

     
    Email: hr@yapikredi.com.az

  • Telefon mərkəzi işçisi (call center)

    Tələblər:

     

    • Ali təhsil;
    • Azərbaycan, ingilis, türk, rus dilləri bilikləri;
    • Azərbaycan dilində səlist , mükəmməl danışan;
    • Düzgün diksiyası olan;
    • Telefonda ünsiyyət bacarığı;
    • Cox yüksək söz ifadə bacarığı və inandırma bacarığına sahib;
    • İnsanlarla münasibət qurma bacarığı;
    • Satışa yatkın, telefonla satış etmə bacarığı;
    • Növbəli iş saatı ilə (axşam,gece saatları daxil) işləyə biləcək;
    • Kompüter bilikləri: MS Office proqramları.

     

    Əsas iş funksiyaları:

     

    • Telefon bankçılığının bütün xidmətlərini təqdim edərək, müştərini doğru məlumatlandırmaq;
    • Müştəri şikayətlərini həll etmək;
    • Bankın müvafiq məhsullarının satışını, tanırımını həyata keçirmək;
    • Zəng edən bütün müştərilərə xüsusi yanaşma və təmkinli davranış.


    Email: hr@yapikredi.com.az

     

  • IT System Administrator

    Requirements


    • BS or MS in Computer / Electronics Engineering or related fields;
    • Minimum 3 years experience in System Administrator position;
    • System Management including design, installation, administration, configuration, upgrade, migration and maintenance of Windows Servers and roles, Active Directory (DNS, DHCP, GPO Etc.), System Center Suite, VMware Infrastructure;
    • Basic knowledge of networking;
    • Analytical thinking, problem solving and skills on systems and performance management (monitoring/tuning);
    • Troubleshooting of production issues, provide expedited resolution and 7x24 support for mission-critical systems;
    • Quality and continuous improvement of systems, processes and knowledge;
    • Perform long-term planning for hardware and software upgrades and prepare annual capacity plans;
    • Keeping infrastructure documentation up to date, reviewing and revising if necessary;
    • Adaptation skills for highly dynamic technical work environment and processes.


    Send your CV to e-mail address hr@yapikredi.com.az

     

  • Marketinq üzrə mütəxəssis

    Vəzifəyə olan tələblər :

     

    • Universitet məzunu;
    • İngilis və Rus dillərində səlist danışmaq baçarığı;
    • MS Office proqramlarında işləmək bacarığı;
    • Kart və POS məhsulları üzrə təcrübə;
    • Təhlil etmə və qərar qəbul etmə bacarığı;
    • Yeniliklərə açıq və təşəbbüskar olmaq.

     

    Funksional Öhdəliklər:

     

    • Bankın məhsullar üzrə partnyor mağaza şəbəkəsini genişləndirmək, və kampaniyalar təşkil etmək;
    • VİSA və Master Card ödəniş sistemlərinin qayda və tarifləri ilə yaxından tanış olmaq və onlara müvafiq hesabatların təqdim edilməsini təmin etmək;
    • Mütəmadi bazarda rəqib məhsulların monitorinqini aparmaq;
    • Bank məhsullarının inkişaf planını hazırlamaq, VİSA / Master Card sistemləri və İT ilə birgə layihələr həyata keçirtmək.

     


    CV-lərinizi hrsupport@yapikredi.com.azünvanına göndərmənizi xahiş edirik.



Kredit borclarının
güzəşt kalkulyatoru

Hörmətli istifadəçi

Azərbaycan Respublikasında fiziki şəxslərin problemli kreditlərinin həlli ilə bağlı əlavə tədbirlər haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanına uyğun olaraq, fiziki şəxslərin xarici valyutada əsas kredit borclarının devalvasiya ilə bağlı manatla artmış hissəsi ilə əlaqədar Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası tərəfindən hazırlanmış güzəşt kalkulyatoru sizə təqdim edirik.

Kalkuyator üçün buraya klikləyin

МЫ ЗДЕСЬ ДЛЯ ВАС