Человеческие ресурсы
Почему Yapı Kredi Bank Azerbaijan?
Две коренные структуры сектора Кочбанк и Yapı Kredi, долгие годы оказывающие поддержку развитию реального сектора представляемыми услугами, действующие с мыслью, что и они смогут развиться с развитием нашей страны, теперь объединив силы и инвестиции для общей цели собираются осуществить ещё большие дела.
Мы уверены, что это объединение сильно повлияет на экономику Азербайджана и что самое главное создаст много новых возможностей для финансового сектора и сотрудников. Мы верим, что самым главным ресурсом которое мы имеем является человеческая сила, и мы поставили перед собой цель удовлетворить все потребности наших клиентов в сфере финансовых услуг.
Нашей структурой имеющей сильных акционеров, принципом предоставления услуг по международным стандартам и верой в человеческие ресурсы мы верим, что как команда достигнем более высоких и новых вершин, мы уверенно движемся по этому пути.
С целью сделать наши услуги более плодотворными, креативными, стать первым выбором наших клиентов и работников, мы думаем, что единственным путём является вложение в человеческие ресурсы.
Мы верим, что мы больше семья, чем организация и мы знаем, что каждая возможность, созданная с понятием открытого отношения и прозрачного управления, каждая предлагаемая мысль продвигает нас ещё на один шаг вперёд.
Потому что тайной нашего успеха и достижений является любовь и уважение которое мы чувствуем к нашим сотрудникам и наше продвижение по одному и тому же пути взявшись за руки как команда.Хотите построить свою карьеру в нашем Банке, отправьте свое резюме на адрес электронной почты hr@yapikredi.com.az
Вакансии
-
-
-
-
Hüquqşünas
-
Proseslərin idarəedilməsi üzrə əməkdaş
-
Daxili Audit üzrə köməkçi / mütəxəssis / baş mütəxəssis
-
.NET Developer
-
Müxbir Bankçılıq və Fondların İdarəolunması Departamenti üzrə mütəxəssis
Tələblər:
• İqtisadiyyat, Maliyyə, Mühəndislik, Mühasibat fakultələri üzrə ali təhsil.
• Mükəmməl dərəcədə ingilis dili biliyi (müvafiq hesabatların ingilis dilində hazırlanması üçün) həmçinin Türk ve Rus dili bilikləri
• Excel, Powerpoint, Access, Word ofis proqramları biliyi;
• Tercihan Müxbir Bankçılıq və Fondların İdarəolunması üzrə bank sahəsində ən azı 1-3 il iş təcrübəsı.Əsas iş funksiyaları:
• Bankın öz müştəriləri və digər banklar ilə konvertasiya əməliyyatlarının aparılması; Daxili və xarici pul bazarında əməliyyatlar
• Müxbir banklarla əlaqələr ve Müxbir hesablara nəzarət, yerli və xarici Banklarda yeni hesabların açılması;
• Qiymətli kağızlar üzrə əməliyyatlara, əsas və kupon ödəmələrinə nəzarət;
• Müvafiq qurumlara hesabatların hazırlanıb göndərilməsi; Rəhbərlik tərəfindən tələb edilən digər hesabatların hazırlanması
• Banklara ve maliyyə qurumlarina limit açılması üçün kredit təkliflərinin hazırlanması
• Beynəlxalq ticarəti əməliyyatlarının (Qarantiya, Akkreditiv) icra edilmesi.
Email: hr@yapikredi.com.az -
Kart Ödəniş Sistemləri üzrə əməkdaş
Vəzifəyə olan tələblər:
• Ali təhsil,
• Yaxşı dərəcədə İngilis və Rus dillərində danışa bilən,
• MS Office proqramlarına hakim,
• Analiz etmə bacarığı inkişaf etmiş, yaradıcı, strateji həll təklifləri və fikirlər qarşı tərəfə aydın çatdıra bilən,
• Təsirli ünsiyyət və problem həll etmə bacarıqlarına sahib,
• Təşəbbüs istifadə etmə,
• Yüksək peşəkarlıq və stressə davamlılıq.
Funksional Öhdəliklər:
• Ödəniş kartları sahəsində ən az 1 il iş təcrübəsinə sahib olmaq;
• Ödəniş sistemlərinin qayda və tariflərinə hakim olmaq, onlarla danışıq və yazışmaların aparılması, müvafiq hesabatların təqdim edilməsini təmin etmək;
• Mərkəzi Bank və Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının müvafiq qayda və tələblərinə hakim olmaq;
• POS-terminal sahəsinin inkişafı üzrə təsərrüfat subyektləri ilə işlərin koordinasiyasını həyata keçirmək;
• Ödəniş kartları sahəsi üzrə rəqabəti və dünyada gedən tendensiyaları yaxından təhlil etmək;
• Ödəniş kartları və POS-terminal məhsullarının inkişafı ilə bağlı təkliflər vermək, ödəniş sistemləri və müvafiq departamentlərlə birgə layihələr həyata keçirmək;
Email: hr@yapikredi.com.az -
Telefon mərkəzi işçisi (call center)
Tələblər:
• Ali təhsil;
• Azərbaycan, ingilis, türk, rus dilləri bilikləri;
• Azərbaycan dilində səlist , mükəmməl danışan;
• Düzgün diksiyası olan;
• Telefonda ünsiyyət bacarığı;
• Cox yüksək söz ifadə bacarığı və inandırma bacarığına sahib;
• İnsanlarla münasibət qurma bacarığı;
• Satışa yatkın, telefonla satış etmə bacarığı;
• Növbəli iş saatı ilə (axşam,gece saatları daxil) işləyə biləcək;
• Kompüter bilikləri: MS Office proqramları.Əsas iş funksiyaları:
• Telefon bankçılığının bütün xidmətlərini təqdim edərək, müştərini doğru məlumatlandırmaq;
• Müştəri şikayətlərini həll etmək;
• Bankın müvafiq məhsullarının satışını, tanırımını həyata keçirmək;
• Zəng edən bütün müştərilərə xüsusi yanaşma və təmkinli davranış.
Email: hr@yapikredi.com.az -
IT System Administrator
Requirements
• BS or MS in Computer / Electronics Engineering or related fields;
• Minimum 3 years experience in System Administrator position;
• System Management including design, installation, administration, configuration, upgrade, migration and maintenance of Windows Servers and roles, Active Directory (DNS, DHCP, GPO Etc.), System Center Suite, VMware Infrastructure;
• Basic knowledge of networking;
• Analytical thinking, problem solving and skills on systems and performance management (monitoring/tuning);
• Troubleshooting of production issues, provide expedited resolution and 7x24 support for mission-critical systems;
• Quality and continuous improvement of systems, processes and knowledge;
• Perform long-term planning for hardware and software upgrades and prepare annual capacity plans;
• Keeping infrastructure documentation up to date, reviewing and revising if necessary;
• Adaptation skills for highly dynamic technical work environment and processes.
Send your CV to e-mail address hr@yapikredi.com.az -
Marketinq üzrə mütəxəssis
Vəzifəyə olan tələblər :
• Universitet məzunu;
• İngilis və Rus dillərində səlist danışmaq baçarığı;
• MS Office proqramlarında işləmək bacarığı;
• Kart və POS məhsulları üzrə təcrübə;
• Təhlil etmə və qərar qəbul etmə bacarığı;
• Yeniliklərə açıq və təşəbbüskar olmaq.Funksional Öhdəliklər:
• Bankın məhsullar üzrə partnyor mağaza şəbəkəsini genişləndirmək, və kampaniyalar təşkil etmək;
• VİSA və Master Card ödəniş sistemlərinin qayda və tarifləri ilə yaxından tanış olmaq və onlara müvafiq hesabatların təqdim edilməsini təmin etmək;
• Mütəmadi bazarda rəqib məhsulların monitorinqini aparmaq;
• Bank məhsullarının inkişaf planını hazırlamaq, VİSA / Master Card sistemləri və İT ilə birgə layihələr həyata keçirtmək.
CV-lərinizi hrsupport@yapikredi.com.azünvanına göndərmənizi xahiş edirik. -
-