Yapı Kredi Bank Azərbaycan *0444 Telefon Mərkəzinin İnteraktiv Səsli Cavablandırma (IVR) xidmətinə yeni funksiyalarını əlavə etdi!
2015-10-16 12:37:15
-
Artıq İnteraktiv Səsli Cavablandırma (IVR) xidmətinin menyularından kart nömrəsi ilə yanaşı müştəri nömrəsini daxil etməklə də istifadə etmək mümkündür.
Menyuya əlavə edilmiş yeni funksiyalar aşağıdakılardır:
-Pulkart Əməliyyatları: Balans, Bal məlumatları, Kart aktivləşməsi, PIN əməliyyatları
-POS Əməliyyatları- İşləməyən POS bildirişləri, POS terminallarla bağlı müraciətlər
-Bank Əməliyyatları: Hesab məlumatları,Kredit Məlumatları,Depozit məlumatları
-Faktura ödənişləri:Mobil telefon ödənişləri, stasionar telefon ödənişləri, kommunal ödənişlər, internet ,kabel televiziyası ödənişləri.
Yapı Kredi Bank Azərbaycan bankçılığın hər sahəsində fiziki və hüquqi şəxslər üçün müxtəlif məhsul və xidmətlər təklif edir. Bank yarandığı gündən “xidmətdə sərhəd yoxdur” prinsipinə sadiq qalaraq, müxtəlif çeşidli kredit və depozit məhsulları, eyni zamanda kredit və debet kartları, pul köçürmə, sığorta, internet bankçılıq və 24/7 fasiləsiz çalışan *0444 Telefon Mərkəzi kimi innovativ həllərini müştərilərin istifadəsinə təqdim edir.
Bankın məhsul və xidmətləri ilə bağlı məlumatı 7 gün 24 saat *0444 Yapı Kredi Telefon Mərkəzindən əldə edə bilərsiniz.